søndag 16. oktober 2011

Herlige massasje

www.cloud9-stavanger.comFredag drog eg til Marys Beauty Salon, ikke for at eg trodde eg sko bli så vakker men for å få meg en god massasje. Navnet er derfor litt missvisende, det kunne for eksempel vært Marys helse klinikk. For når en får en god massasje og løser opp i ømme og vonde muskler er det veldig helsefremmende. Både fysisk og psykisk. Salongen til Marry var svært innbydende og behandlingen ga mer en den lovet. Marry hadde sagt den ville løse godt opp i musklene mine men med den vakre atmosfæren gjorde det noe med både kropp og sjel. Jeg ble utrolig avslappet og kroppen kjenntes deilig ut etter massasjen. Mange sanser ble stimulert under massasjen, det duftet deilig, klinikken var fin og se på, massasjen var super og musikken var nydelig og avslappende. Tusen takk Mary for en nydelig opplevelse.

 Steinene Mary brukte var gode og varme så det var med på å gjøre massasjen veldig beroligende i tillegg til at det var med på å øke blodsirkulasjonen og dermed gi enda bedre effekt.

 Massasjen føltes så deilig og en kunne nesten tro at disse englene var tilstede:) Kanskje var de det også:)




Mye av dekorasjonen som var hadde Mary laget selv så hun er både flink til å massere og gi behandlinger men hun er også kreativ. Her kan en se litt av hva Mary kan tilby: www.cloud9.stavanger.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar